WARUNKI REKLAMACJI :
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
2. Na wszystkie produkty jest 12 miesięczna gwarancja.
3. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
4. Przed zgłoszeniem roszczenia reklamacyjnego prosimy o przesłanie drogą elektroniczną zdjęć uszkodzonego produktu.
5. Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu, którego wzór można pobrać w internecie
6. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy: PPHU „Kam-Eko” Sp. z o.o. Ul. Chojnicka 8 89-430 Kamień Krajeński
7. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
8. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w produkcie nie zużytym.
9. Reklamacji nie podlegają:
◦ naturalne zużywanie się wyrobu
◦ wyrób posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
10. W przypadku, gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:
◦ w pierwszej kolejności – nieodpłatnej naprawy/wymiany.
◦ jeśli naprawa/wymiana jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie rozwiązanie reklamacja będzie uzgadniane z klientem drogą telefoniczną bądź elektroniczną.
11. Przesyłki z wymienionymi produktami odsyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera bądź transportem naszej firmy.
12. Dane dotyczące przelewu bankowego na konto:
Nazwa banku: BNP Paribas Bank Polska S.A.
Numer konta: 45 1750 1051 0000 0000 2066 8528
Tytuł przelewu: Zapłata za … (nr zamówienia + Imię/nazwisko (nazwa firmy) + data)
Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym Kam-Eko oznacza akceptację postanowień regulaminu.